כיצד לקנות את הקפה הטוב ביותר

חנות קפה

לא ידוע היכן נמצא מקור הקפה, אך קרוב לוודאי שהוא קשור לעץ הקפה. עץ יער זה גדל בטבע באזור האמזונס שם הוא יכול לגדל מגוון רחב של צמחים אקזוטיים. לאחר מכן מטופחים הפולים הקלויים, והתהליך נמשך עד שהמוצר הנוצר הוא המשקה שאנו מכירים ואוהבים כיום. צריך קודם לצלות את השעועית לפני שניתן לבשל אותה. זה הופך את המשקה לטעים ובריא.

יש שפע של מידע על היתרונות הבריאותיים של קפה זמין באינטרנט. פולי קפה באיכות גבוהה חיוניים למקסימום יתרונות בריאותיים. ד "ר בוב ארנוט, כתב רפואי ראשי לשעבר בחדשות אן-בי-סי, ציין שהשעועית האיכותית ביותר מכילה הכי הרבה פוליפנולים. אזורי גידול קפה בגובה רב כמו פרו ואתיופיה מציעים את היתרונות הטובים ביותר. קפה מבוליביה, אתיופיה וקולומביה יספק את היתרונות הבריאותיים הטובים ביותר.

פולי קפה טעימים ביותר כאשר נצרכים בתוך שבועיים של צלייה. הימנע מקניית קפה שלא נאטם בוואקום. זה יעזור לשמור על הטריות של השעועית. הוא גם ישמור על הטעם והארומה שלו טוב יותר. קפה הוא טוב בשבילך, אבל להיות זהיר של כמה סוכר או שמנת אתה צורך. אם אתה רגיש במיוחד לקפאין, נסה להגביל את צריכתך. באפשרותך גם לחפש אפשרות בריאה יותר על ידי גלישה באינטרנט.

לצפון אמריקה לא הייתה פופולריות כמו לאירופה. באמריקה הקולוניאלית, אנשים העדיפו משקאות אלכוהוליים. אך הביקוש לקפה עלה במהלך מלחמת העצמאות, משום שלא הייתה שום דרך לקנות תה או משקאות אלכוהוליים אחרים באותה תקופה, מסיבת התה של בוסטון גרמה לעלייה במחיר התה, ואמריקאים רבים החליטו לשתות רק קפה במקום. ארצות הברית הופסקה זמנית מיבוא על ידי בריטניה.

איך תבחר את הקפה שמתאים לך?

כשאתה בוחר קפה, אתה תמיד צריך לשים לב לטעם ולריח שלו. הריח והטעם שלו ישתנו בהתאם למדינה שממנה הוא מגיע. הניחוח והטעם של השעועית יושפעו גם מהמרקם והצבע שלהם. לכן, אם אתה לא אוהב את הצבעים של השעועית, ללכת על אחד בצבע כהה. אם אתה לא אוהב את הצבע של הקפה, עדיף להימנע ממנו. מיזוג זה עם קפה אחר יעזור לך לראות את ההבדלים.

שתיית קפה יכולה להיות הרגל בריא, אך חשוב לזכור שהיא מכילה כמויות גבוהות של קפאין. זו דרך נפוצה להשיג אנרגיה. אם אתה לא בטוח אם זה הבחירה הנכונה בשבילך, להתייעץ הרופא שלך כדי לראות אם זה בטוח בשבילך לשתות. אתה תהיה שמח שעשית. ברגע שאתה מחליט לשתות קפה, היתרונות שהוא מביא הם שלך.

ישנן שיטות רבות להבחין בין טעמי קפה שונים. כדי לקבוע איזה קפה דומה ביותר לשני, ניתן להשתמש בגלגל הטעם של הקפה. זה יעזור לקבוע איזה קפה הטעם הכי קרוב למשנהו. קשה לדעת איזה קפה הכי טוב. אבל תוכל לקבוע טוב יותר איזה מהם אתה אוהב ואיזה לא. אפשר גם להשוות את הטעם של קפה ממדינות שונות.

חוקרים גילו שקפה קשור נמוך יותר לתמותה במחקר שנערך לאחרונה. הם גילו כי שתייני קפה מתונים היו הרבה פחות סיכוי לעשן מאשר אנשים ששותים קפה קל. הם גם מצאו כי שתייני קפה כבדים היו יותר סביר לצרוך קפה שהיה דל קפאין. המחקר נערך על יותר מ-18,000 איש. קשה לומר שזו הדרך הטובה ביותר להפיק תועלת מקפה. יש הרבה קפה שהם לא אותו הדבר.

מחקר אחד הראה שלשתייני קפה היה סיכון נמוך ב ־ 50 אחוז לפתח סרטן בכבד. זה אומר ששתייני קפה פחות צפויים לפתח סרטן בכבד מאשר מי שאינם שותים קפה. אומרים שאנשים עם פרקינסון מרוויחים גם מקפה. שתיית קפה עלולה להפחית את הסיכון לסרטן ולשפר את מצב הרוח. זה משפר את הריכוז ואת תשומת הלב, שהם גורמים חיוניים בחיים בריאים. היא עלולה גם להפחית את החרדה והדיכאון.

למידע נוסף על חנויות קפה, לחצו כאן: https://eastpresso.com/