מאיפה מגיעים פולי הקפה שלך?

פולי קפה

חובבי הקפה יודעים כי שעועית היא המפתח ליצירת כוס בלתי נשכחת. אבל האם אתה יודע מאיפה מגיעים המועדפים שלך?

פולי קפה הם זרעי פירות יער הגדלים על צמח קפה, שנקטפו באופן ידני או אוטומטי על ידי מכונות ומעובדים.

באלו פולי קפה יש יותר קפאין?

אנשים אוהבים קפה בגלל השפעותיו המגרות ביום שלהם. למרבה הצער, עם זאת, לפעמים זה יכול להיות קשה לזהות איזה סוג יש יותר קפאין מאשר אחר.

כל הגורמים הללו משפיעים על כמות הקפאין הכלול בכוס קפה אחת. שיטות גידול,צלייה ובישול ממלאות תפקיד.

פולי קפה ערביקה ורובוסטה מכילים רמות שונות של קפאין; ערביקה בדרך כלל יש רמות קפאין נמוכות יותר.

למרות שצלי כהה יותר מכילים בדרך כלל יותר קפאין מאשר קלילים, עובדה זו לא תמיד נשארת מדויקת.

פולי קפה קלויים מאבדים מעט מסה כאשר הם נחשפים לטמפרטורות גבוהות, כלומר קילו של צלי כהה שוקל פחות מאחד של צלי בהיר.

זה יכול לגרום לשינויים קטנים בתכולת הקפאין, אם כי הם לא יעשו הבדל ניכר בכוס הקפה שלך.

שימו לב שגיל יכול להשפיע על תכולת הקפאין של שעועית. פולי קפה מיובשים באופן טבעי ישמרו יותר מהקפאין שלהם מאשר אלה המיובשים באופן מלאכותי, כלומר יותר קפאין יישאר פעיל במבנה שלו.

איזה פולי קפה יש חומציות נמוכה?

אם אתם סובלים מריפלוקס חומצי או שיש לכם קיבה לא סובלנית, או פשוט רוצים להימנע מאי הנוחות הפוטנציאלית הנגרמת על ידי פולי קפה חומציים מאוד, פולי קפה דלי חומצה יכולים להיות דרך אידיאלית להקל על אי הנוחות. מותגי קפה רבים פיתחו דרכים ליצירת שעועית חומצה נמוכה יותר באמצעות שיטות צלייה איטיות וארוכות-דבר שמותגי קפה עם חומצה נמוכה מציעים כאופציה.

ישנם גם פולי קפה בעלי חומצה נמוכה באופן טבעי, בעלי רמות חומצה נמוכות יותר מרוב האחרים. ייתכן שהשעועית הזו גדלה בתנאי צל כדי למנוע ייצור חומצה.

פולי קפה ברזיל ואל סלבדור יכולים לעתים קרובות לספק למי שמחפש משקאות דלי חומצה את הכוס האידיאלית. שני האזורים מתהדרים בקרקעות עשירות ובטמפרטורות חמות המעודדות צמיחה עם רמות חומציות מאוזנות.

מקסיקו היא מיקום מצוין נוסף למציאת קפה דל חומצה, עם אקלים טרופי ושפלה נרחבת.

אזורים אלה אידיאליים לטיפוח פולי קפה הכוללים תווים פירותיים ומבטאי קקאו עדינים, המסייעים בשמירה על רמת חומציות אופטימלית לטעמים חלקים ומאוזנים.

לקבלת חוויית שתיית קפה אופטימלית עם חומצה נמוכה, שתי הדרכים הטובות ביותר הן קביעת מקורו ותהליך הצלייה שלו; אלה יקבעו כמה חומציות יש בתוך כל שעועית, כמו גם איזה זן כדאי ליהנות משתייה.

אלו פולי קפה יש טעם שוקולד?

פולי קפה מגיעים עם טעמים ייחודיים רבים החל פירותי כדי שוקולד תלוי איפה הם גדלים ואיך הם קלויים, מציע משהו עבור כל העדפות הטעם. זה הופך את הטעמים המגוונים לזמינים לברכה אמיתית.

גואטמלה, אל סלבדור, הודו, ברזיל וייטנאם ידועות בייצור קפה עם טעם שוקולד ייחודי בשל תנאי הקרקע שלהם, אשר עשויים גם להשפיע על תהליכי צלילה.

צלי אופטימלי יכול לשפר את הטעם השוקולדי הזה על ידי קרמליזציה של יותר מהסוכרים שנמצאים בתוך פולי הקפה, ולהעצים עוד יותר את התווים המתוקים שלהם. צלי בינוני-כהה יהיה הטוב ביותר להוציא את הטעם האופייני הזה.

פולי קפה מגיעים בדרך כלל מצמחי קפה ערביקה; עם זאת, ישנם זנים אחרים עם טעמי שוקולד חזקים יותר כגון פולי רובוסטה המציעים משהו חזק במיוחד מאשר עמיתיהם בערביקה. למרות שהם פחות פופולריים בקרב הצרכנים מאשר עמיתיהם בערביקה, זני רובוסטה אלה מספקים ניחוח שוקולדי עז יותר.

פרטים נוספים בלינ המצורף: tostato