מכונות קפה לעסק, איזו מומלצת לקנות?

תאי קפה הם חדשנות חדשה בייצור קפה. מכונת תרמילים אחת לבישול קפה היא מהירה וקלה. זה יכול להכין מספיק קפה לכוס אחת. מכונות אלה יכולות להכין כוס קפה אחת במהירות, בקלות, וללא כל מיומנות או הכנה. מאמר זה יתאר היכן לקנות קפסולות קפה, כיצד הן עובדות והיתרונות שהן מציעות על פני תערובות קפה.

ישנם סוגים רבים וגדלים של תאי קפה. הגודל הממוצע הוא בערך 44מ "מ, אם כי גם המודלים הגדולים יותר נוטים להיות זמינים. ישנם מספר גדלים לבחירה, כאשר השכיח ביותר הוא כף אחת. מכיוון שתאי קפה הם בגדלים שונים, חלק ממכונות הקפה לא יכולות לחלוט יותר מאחד.

מכונות קפה משתמשות בתרמילי קפה כדי לחלוט תרמילי קפה. כדי להכין קפה, המכונה שמה מים בתחתית המאגר ומתחילה בתהליך החימום. כשהמים מתחממים, הם מכריחים את תאי הקפה לעבור דרך מסנן המתכת שבמכונה. בהתאם למכונה, תהליך של לחץ מתחיל. הוא בדרך כלל ימשיך בתהליך הבישול עד שכל תאי הקפה ייאלצו לעבור את הפילטר, או לעצור את תהליך החימום ולאפשר לקפה לחלוט כמה דקות לפני שהוא ממשיך.

אם למכונת התרמילים יש מגש טפטוף מתחת לסל, רכיבי ייצור החום ממוקמים ליד מגש הטפטוף. ברגע שהמים במאגר יגיעו לטמפרטורה הנכונה, תאי הקפה ייאלצו לעבור דרך המסנן. כדי לשמור על איכות הקפה הטובה ביותר, יצרן תאי קפה שמשתמש במסנן נייר יצטרך לעבור שינוי מחזורי. ככל שגודל תא הקפה גדול יותר, כך יש להחליף את המסנן לעיתים קרובות יותר. תאי הקפה הקטנים ביותר יחלקו כמות קטנה בלבד; הגדול ביותר יכין כמות גדולה של קפה.

מבשלות התרמיל יכולות לשמש גם לכוס קפה אחת. זה עושה אותם מאוד שימושיים כשאתה נוסע. מכונות אלה קטנות מספיק כדי לשאת בשקית ויכולות לייצר כוס קפה עשירה וחזקה בהתאם לאיכות. תהליך הכנת הקפה בכוס אחת מתחיל עם המשתמש המניח את תרמילי הקפה בתוך מבשל הכוס הבודד. לאחר מכן הופר הוכנס לתוך המבשלה. לחיצה על ההדק תאפשר להופר לשחרר את הקפה בכוסות. רוב מבשלות הקפה מייצרות כ-5 אונקיות. בהתאם לחוזק הרצוי בקפה, המשתמש יוכל לכוון את מהירות ההדק, מה שישנה את משך הזמן שלוקח לכוס הקפה לחלוט.

יש הרבה יצרני תאי קפה שיכולים לשמש להכנת קפה יחיד, כפול ומשולש. כדי לשמור על קפה טרי וטעים לפרק הזמן הארוך ביותר האפשרי, עדיף להשתמש בכוסות קפה, שעשויות מפלסטיק, ולא מנייר. קאפ הפלסטיק הזה שומר על הטעם של הקפה הרבה יותר מנייר. חשוב שתעקוב אחרי ההוראות כשאת משתמשת בכוסות קיי. אתה לא צריך לקנות קיי-קופס. ניתן להשתמש במכונת קפה אחת כדי להכין כוס אחת בזמן נתון.

תאי קפה באים בהרבה טעמים וצבעים שונים. הם גם באים בגדלים שונים בהתאם לכוח שאתה רוצה. חלק מטעמי הקפה שניתן להכין הם קלים, בינוניים, כהים או אפילו אספרסו. יש הרבה יצרני קפה שיכולים להכין סוגים שונים של קפה, כולל תרמילי קפה חד-מיניים וכוסות קיי. תהליך הבשלת כוס קפה יכול להימשך עד 5 דקות בהתאם לחוזק הרצוי, לכן בהתאם להעדפותיך תוכל להתאים את תהליך הבישול בהתאם.

ישנן כוסות קפה המיועדות לשימוש עם מבשלות קפה, אך יש גם מספרי הגשה בודדים המיועדים לשימוש בכל סוג של סטובוטופ. תהליך הבישול זהה גם אם משתמשים בכוסות K או בכוסות הגשה בודדות. שתי השיטות משתמשות באותו תהליך חימום. כדי להשתמש בכוסות קיי עם מבשל, מומלץ שתקרא את ההוראות שמגיעות עם המכונה כדי להבטיח שתעקוב אחר ההוראות המתאימות להכנת כוס ג 'ו.

מידע נוסף : https://eastpresso.com/ – קפסולות קפה למכירה