סוגים של מתקני מים חמים וקרים

יש הרבה מצנני מים זמינים, כולל מתקני מים חמים וקרים. הם פופולריים ביותר בסגנון הנגד, אבל הם יכולים לבוא גם בפלדת אל-חלד, נחושת וזכוכית. הם מיועדים לקלות השימוש של מישהו שאין לו הרבה מקום להקדיש למתקן מים חמים וקרים.

מערכת חימום כפולה משמשת ליצירת מתקני מים חמים וקרים. הצעד הראשון הוא לכבות גם את קו הזנת המים החמים וגם את אספקת המים הקרים. ואז, המתקן מונח על שולחן או דלפק. ניתן לחבר את שני הרכיבים השונים עם צינורות כך שניתן להעביר את הנוזל המחומם למקום הרצוי. מכיוון שהמים המופקים אינם קרים ממדחס קטן יותר, יחידות הנגד נהדרות למרחבים קטנים.

אפשרות נוספת למתקן מים חמים וקרים היא יחידת הנביעה העליונה בכיור. ניתן למקם את המתקנים האלה על גבי שולחן. הנוזל החם זורם דרך ברז בזמן שהנוזל הקר זורם דרך דלת. ליחידות האלה יש ברז מתכוונן, והן אפשרות טובה לאנשים שרוצים מים חמים מידיים. החיסרון הוא שהם דורשים מים חמים כדי לחמם והם לא חסכוניים באנרגיה כמו יחידות הנגד שמחממות נוזלים במיכל פריאון. זה לוקח יותר זמן מיחידה נגדית למלא, אשר עשוי להיות בעיה עבור מי צריך מים חמים מיידיים.

מחמם מים נגדי הוא אפשרות מצוינת למי שזקוק מיד למים חמים. יחידות אלה הן בדרך כלל קטנות וקומפקטיות, ויכולות להתאים כמעט לכל מקום. הם יכולים לחמם מים קרים כדי להכין משקאות חמים. למכשירי מים חמים אלה אין בקרת טמפרטורה ולכן מים מחוממים לא יעבדו גם אם הם קרים מדי.

רבים מוצאים במכשירי מים קרים אפשרות נוחה. רבים מעדיפים לקנות בקבוקי מים במקום מי ברז. מי ברז יכולים להיות גם לא בטוחים וגם בזבזניים. יש אנשים שאפילו בוחרים לקנות מסנני מים שלמים, שניתן לחבר למכשירי המים שלהם ולטהר את המים לפי דרישה. כל מסנני הבית יכולים להיות יקרים ולא יעילים אם אין דליפה בצינורות שמובילים לבקבוקים. אם אתה רוצה מיני בר לשבת, יש הרבה אפשרויות.

מתקן מים ללא בקבוקים הוא אחד ממכשירי המים החמים/קרים האלה לבתים. יחידה זו מאפשרת למשתמשים שיהיו להם מים חמים זמינים כל הזמן, תוך שמירה על המים הנרכשים קרוב. ניתן בקלות לעבור בין מים חמים או קרים באמצעות רוב מתקני המים חסרי הבקבוק. מערכות אלה הן פשוטות להתקנה ויכולות לספק עד 60 גלונים של מים, עם שפע של מקום. ישנן אפשרויות רבות לבחירה, דבר המקל על האדם למצוא את המודל והסגנון המתאימים לו.

מתקן מעמיס מים חמים וקרים, כמו אלה שנדונו קודם לכן, מציע עד שישים וארבעה ליטרים של מים לפי דרישה. יחידה זו מותקנת במטבח בדרך כלל כדי לאפשר לאנשים להביא איתם מים מתוקים לכל מקום שהם הולכים. מתקן המים המחטאים את עצמם, המעמיס מתקן מים קרים וחמים, הוא מודל פופולרי של יחידה זו. יחידה זו תוכננה להתאים לפינה של סיפון נגדי שבו יחידות גדולות אחרות לא יכולות להתאים. יחידה זו יכולה לספק עד 500 ליטרים של מים ליום, שזה יותר מארבע מאות ליטרים שבדרך כלל זמינים.

מתקני מים חמים וקרים הם דרך מצוינת לספק לאנשים שפע של מים לצורכי ביתם. כדי לתת לביתם מגוון אפשרויות, יש אנשים שקונים מספר יחידות. חלק מבעלי הבתים קונים מתקן מים הררי כדי לספק למשפחתם מי מעיין מתוקים. אחרים רק רוצים מתקן מים חמים או קרים שהם יכולים לסמוך עליו. ישנן אפשרויות רבות זמינות, ללא קשר לסיבה לרכישת יחידה.