סוגי מכונות קפה לעסקים

מכונת קפה לעסקים

כשאתם קונים מכונות קפה לעסקים, תגלו שיש הרבה אפשרויות שונות. אולי תבחר לרכוש מכונת שירות מלאה או להעדיף טפטוף אוטומטי. אולי אפילו יש לך את הלב שלך להגדיר על מכונת קפה פוד. קשה לדעת איזו מכונה תעבוד הכי טוב במשרד, בבית או במסעדה. אבל, ברגע שיש לך הבנה טובה יותר של מכונות קפה, תמצא את הסוג שאתה אוהב. ברגע שיש לך הבנה טובה יותר של מכונות קפה, זה יהיה קל יותר לצמצם את האפשרויות שלך ולמצוא את המכונה הנכונה בשבילך.

כשמדובר במכונות קפה, ההחלטה הראשונה שאתה צריך לעשות היא אם אתה רוצה מכונה אוטומטית מלאה או חצי אוטומטית. מכונות אוטומטיות לגמרי הן ניקוי עצמי, וניתן לתכנת אותן באותה צורה כמו מכונות קפה רגילות. הם דורשים התערבות ידנית כדי לאפס את המכונה, עם זאת הם קלים לשימוש ובדרך כלל יש להם יותר תכונות מאשר מכונה ידנית רגילה. מכונות קפה ידניות הן נהדרות אם אתה מתכנן שכמה עובדים יעבדו בו זמנית, אבל תזכור שתצטרך לנקות כל קפה שנשפך ברגע שזה יקרה.

מכונות חצי-אוטומטיות הן האפשרות הטובה ביותר לעסקי הקפה שלך. מכונות חצי-אוטומטיות מציעות כוח ותכנות של מכונות אוטומטיות לחלוטין, אך עם אפשרות נוחות ואיטיות. מכונת קפה חצי אוטומטית יכולה לחסוך לכם הרבה זמן כי היא חכמה מספיק כדי לדעת מתי הגיע הזמן להגיש לאט את התהליך שלה זה גם חכם מספיק לא לבזבז קפה. מכונת הקפה הזו מצוידת בחיישן שמתריע על כך כשהיא מוכנה להגשה איטית. אם החיישנים יגלו שהמים לא חמים מספיק, הם יעברו לתהליך ידני.

השלב הבא מקטגוריה זו של מכונות הוא מכונות הקפה בשירות מלא. המכונות האלה חזקות יותר ויש להן מסננים וסירים איכותיים יותר. יש להם גם תוכניות ותכונות מתקדמות יותר. עם זאת, הם גם נוטים לעלות יותר כסף מאז אתה משלם כדי לקבל יותר. מכונה זו היא הטובה ביותר אם אתה צריך מכונת הקפה החזקה ביותר ואת שירות הקפה הטוב ביותר. מכונות אלה מסוגלות גם לייצר מגוון גדלים של קפה, וזה נהדר עבור משרדים קטנים.

מכונת האספרסו היא הבחירה המושלמת אם יש לך קרנות בלתי מוגבלות ורוצה את מכונות הקפה הטובות ביותר למשרדים שלך. יצרני הקפה האלה מכינים את הקפה הטוב ביותר והם אידיאליים להכנת אספרסו למסעדות, מלונות ומשרדים גדולים יותר. במכונות האלה יש מאגר מים שמחזיק בין כוס אחת לחמש כוסות מים. זה אומר שאתה יכול להכין אספרסו בכל זמן, בכל מקום. יש להם גם מערכות חימום אוטומטיות, כך שלא צריך לחמם את המים.

מטחנה היא הבחירה הטובה ביותר עבור משרדים גדולים או מסעדות שיש להם הרבה לקוחות. טוחנים אלה יכולים לייצר מגוון עצום של מאכלים מיוחדים כמו לחם תירס, אורז ואפילו מאפים משובחים. טחינה שימושית גם בשמירה על קווי שירות מזון נעים. פונקציית הטחינה יכולה ליצור אבק עדין שיהיה שימושי בשיפור חוויית הלקוח.

תצטרך מכונת אספרסו אם יש לך בית קפה או בית קפה או אחראי לכמה מסעדות. מכונת האספרסו הזו יכולה לעזור לך להכין תה חם מדהים כמו מוקה או לאטה. חלק מהמכונות מאפשרות להשתמש בפולי קפה טחונים מראש. זה חוסך לך כסף וזמן. יצרני האספרסו המתקדמים ביותר כוללים מערכת טמבלר אוטומטית המבשלת את כוס האספרסו המושלמת לכל אירוע. מכונות אחרות מבשלות כוסית אספרסו לאורחים בכוס השתייה שלהם.

מכונות מסך מגע הן אפשרות נהדרת לעסקים קטנים שרוצים להכין את כוס הקפה המושלמת, אבל לא רוצים שהיא תעלה יותר מדי. יש לו כפתורי מגע שהופכים את הכנת קפה מהיר וקל. עם טכנולוגיית מסך מגע, אפשר לא רק להכין קפה אלא גם להגיש תה. מכונות למגע יכולות להכין שוקו חם, קפוצ'ינו או תה בכוסות. מכונות מסך מגע יכולות לעשות כל סוג של קפה מושלם בכל פעם, לא משנה מה זה.

לפרטים נוספים על מכונות קפה לעסקים, הקליקו כאן: https://coffeeol.co.il – קפה