קפסולות קפה לבית – חלופה נהדרת ליצרני קפה מסורתיים

קפסולות קפה לבית

חווית הקפה הראשונה של אנשים רבים היא בבית קפה. זו יכולה להיות חוויה גדולה או נוראית. בית קפה טוב יכול להפוך את כוס הקפה הראשונה שלך לחוויה נעימה. זה בגלל שאתה מקבל טיפול מומחה מבריסטה. הרבה אנשים לא אוהבים את הרעיון שהקפה שלהם יהיה מוכן ע "י בריסטה לא מקצועית. בגלל זה מועדון הקפה הביתי כל כך פופולרי. בעזרת מדריך זה תוכל למצוא את המקום המושלם שבו תוכל ליהנות מכוס הקפה הראשונה שלך בסגנון מקצועי. ‏

חשוב שתזכרו שקפסולות קפה ותרמילי קפה הם שונים. המשימה העיקרית של איללי היא לסייע לך להיות המלצרית האישית שלך ולהביא את הקפה הטרי הטוב ביותר בבית ככל האפשר. קפסולות קפה לבית מגיעות בקוביית פלסטיק אטומה, דחוסה, או מיכל שננעל בטריות המוחלטת שלהן. כמוסות אלה ארוזות במחזיקים מתאימים כדי להבטיח שהם יישארו טריים זמן רב ככל האפשר.

כשאתה קונה קפסולות קפה של אילי, יש שתי קטגוריות עיקריות. הקפסולות המקוריות הן הראשונות, בעוד שקפסולות המהדורה המוגבלת הן השניות. האוסף המקורי מכיל את אותם מרכיבים כמו קפסולות המהדורה המוגבלת, אבל הם עשויים טרי בתנור חם מאוד. זה מבטיח שהקפה עשיר מאוד ומלא טעם.

שימו לב שקפסולות קפה של אילי מגיעות בהרבה גדלים וצורות. לחלק מהעיצובים יש חיות חמודות או אמרות חמודות על האריזה שלהם. כמוסות המהדורה המוגבלת מעוצבות בצורת בעלי חיים ויש להן מגוון של אמרות. קפסולות הקפה האלה, בלי קשר לעיצוב שלהן, פשוט מדהימות!

אחד הדברים שתאהבו לחלוטין במכונת קפסולת הקפה שלך הוא העובדה שהיא מיוצרת בארה "ב. זהו מפעל עסקי קטן שהוקם על ידי זוג בפורטלנד, אורגון. המודל העסקי מורכב משתי מכונות קפה, שלכל אחת מהן מיכל מים משלה, מסנן ומשאבת אוויר. זה באמת חידוש חדשני שנוצר כדי להקל על הבשלת הקפה. מכונה זו יכולה לחלוט הרבה טעמי קפה שונים בו זמנית.

המכונה הזו יכולה לייצר את כל הטעמים והניחוחות השונים של הקפה, והיא גם מאפשרת לפולי הקפה להיות טחונים בתוך הקפסולות. מכונה זו מאפשרת לך להוסיף רעננות לקפסולות הקפה שלך מבלי להוסיף כל מאמץ. מכונה זו היא הבחירה הטובה ביותר אם אתה אוהב קפה אבל לא אוהב את הטריות. ודא להוסיף מספיק מים למכונה כדי לאפשר לשעועית להשרות.

כפי שהוזכר לעיל, ישנם סוגים רבים של קפה שניתן להוסיף לתוך מכונה זו. אם אתם מעדיפים טעם מסוים, אז כדאי שתנסו את האפשרויות השונות שיש לאילי להציע. אם אתם מחפשים דרך חדשנית להכין קפה, זו בהחלט אפשרות טובה. עם זאת, זה יכול להיות די יקר כשאתה לוקח בחשבון את דמי המשלוח והטיפול, כמו גם כל עלויות אפשריות הקשורות לטחינה ובישול פולי הקפה שלך.

בקיצור, המכונה הזו היא דרך נהדרת לשתות קפה טרי ממש בבית מתי שתרצו, כל זאת עם הנוחות של האפשרות לרכוש כמוסות קפה יחד איתו. רק תוודא שאתה לא מכין יותר מדי את המכונה הזאת, כי היא לא מכינה מספיק קפה לרוב האנשים. מכונת הקפה הביתית הזו היא הבחירה הטובה ביותר למי שנהנה מקפה אבל לא אוהב את העושר של כוס מסורתית מבושלת.