למה לצאת לטיול פרטי לטנזניה? ‏

טיול פרטי לטנזניה

אם מעולם לא תכננת טיול לאפריקה, אתה בהחלט צריך לשקול לצאת לטיול לטנזניה. ישנן סיבות רבות לעשות זאת, מתוך רצון שאותנטיות תהיה ערך לכסף. זוהי בחירה מצוינת עבור נוסעים שמחפשים הרפתקה אבל לא רוצים להתפשר על איכות. הוא גם מספק לך ערך רב למגורים כספיים ומציע כמה מהמשחקים הטובים ביותר הצפייה ביבשת. הנה כמה טיפים כדי להתחיל.

איך לארגן טיול פרטי לטנזניה

להגיע לטנזניה זו התחייבות גדולה, ואתה רוצה לתכנן את הנסיעה שלך מראש כדי להימנע מבעיות. הכבישים מפותחים במידה רבה, אם כי בארץ אין הרבה תחנות דלק או אזורי מנוחה. בעוד נסיעה במכונית בטנזניה היא די בטוחה, להיות בטוח לבחור עיר בסיס כך שאתה יכול לחקור את המדינה בקלות. תחבורה ציבורית היא גם אפשרית, אבל יש יתרונות וחסרונות לכל שיטה. למשל, דלה-דאלאס הם מיניבוסים במחיר קבוע, אבל הם יכולים להיות לא אמינים ונוטים לתאונות מהירות. באופן דומה, אוטובוסים, רכבות וסירות נמצאים בשימוש נרחב, למרות שהם איטיים ולעתים קרובות אינם מספקים שירות טוב.

למרות החסרונות הללו, טנזניה מציעה הזדמנויות גדולות לתיירות. המדינה היא ביתם של כמה מהפארקים הגדולים באפריקה, ונופיו המגוונים מציעים מגוון רחב של נופים. בין אם אתם מעדיפים לטייל או לצאת לנסיעת משחקים, טנזניה מציעה צפייה בחיות בר ברמה עולמית. תכנון הטיול מראש יבטיח שהמסע שלך הוא חוויה בלתי נשכחת. כדי להוציא את הטוב ביותר מהחוויה, לוודא שאתה שוכר מדריך פרטי לספארי. מדריך פרטי לא רק יהפוך את התהליך לקל יותר, אבל הם גם ידעו את הפרטים הקטנים של האזור.

יש כמה דברים שאתה צריך לעשות כדי להבטיח נסיעה בטוחה. ראשית, נסה לבחור מסלול שיכלול מספר מקומות עם הזדמנויות צפייה נהדרות במשחק. בטנזניה, תרצו לבקר בפארק הלאומי סרנגטי הנודע בצפון, או בפארקים פחות ידועים בדרום כמו רואהה, סלוס ומוהלי. אתם גם תרצו לבקר באי זנזיבר, היכן שחופים לבנים הם פופולריים.

סיבות לעשות טיול פרטי לטנזניה

לטייל בטנזניה יש יתרונות רבים. בהשוואה למדינות אפריקאיות אחרות, טנזניה הרבה פחות תיירותית, מה שמאפשר לך להימנע מהשפעות התיירות ההמונית. לדוגמה, ספארי פרטי בטנזניה יבטיח שלא תחוו את אותה הצפיפות שתחוו בקניה. יתר על כן, ממשלת טנזניה שומרת על מחירים גבוהים מסיבה זו. בין אם אתה מחפש ספארי במשך שבוע או חודש, סיור פרטי הוא הדרך ללכת.

ספארי פרטי בטנזניה נותן לך חופש מוחלט במהלך היום. אתה לא צריך לחלוק את הרכב שלך עם זרים, כלומר אתה יכול לבלות יותר זמן על פעילויות שאתה אוהב. בנוסף, לא תצטרך לדאוג להיתקע במכונית ארוזה ולבזבז זמן על עצירות מיותרות. אתה גם תזכה לראות את המשחק מקרוב מבלי לסכן את הפרטיות שלך. ויהיה לך המותרות של ג 'יפ מרווח לכל הסיור, נותן לך ראות טובה יותר.

ספארי פרטי נותן לך הזדמנות להימנע מלהיות לכוד בקבוצה של זרים שיכורים שאין להם כבוד לרווחתך. וזה לא שלא תצטרך לדאוג למצוא חדר, כי יהיה לך מדריך פרטי משלך. ספארי פרטי גם נותן לך את האפשרות לבחור את הזמן של השנה שעובד הכי טוב בשבילך. ספארי פרטי בטנזניה גם מאפשר לך לבחור את המקום המושלם לשהות בו, לפי התקציב והאינטרסים שלך.

למה לשכור מקצוען לטיול לטנזניה?

שכירת חברת סיור פרטית היא דרך מצוינת להתאים טיול פרטי לטנזניה. בנוסף לידע שלהם על המדינה, הם לרוב זולים יותר מאשר להזמין ספארי משלך. ספארי פרטי בטנזניה יכול לרוץ בין 800 ל-1,200 דולר לאדם ליום, תלוי באורך הנסיעה ובמספר הנוסעים. המחירים האלה כוללים את הצלם המקצועי שידריך את הקבוצה שלכם ברחבי הארץ, את כל נסיעות הקרקע שלכם, וחיסונים.

בעוד לטנזניה אין תעשייה מנחה מוסדרת, אתה עדיין יכול למצוא כמה מדריכים בולטים. ההבדל העיקרי בין ספארי קבוצתי לספארי פרטי הוא רמת השירות. שיתוף בספאריס הוא מקובל בהחלט ולעתים קרובות מהנה, שכירת מדריך פרטי תבטיח לך חוויה אינטימית עם המדריך שלך. בנוסף, תוכלו לקחת זמן רב יותר בנקודות מבט ולזהות בעלי חיים מסוימים. סיור פרטי בהחלט שווה את הכסף, למרות שהתעשייה המנחה היא תחת שום רגולציה רשמית בטנזניה.

הבדל גדול נוסף בין הזמנת חברת תיירים פרטית לבין מדריך טנזני הוא העלות. למרות שזה פחות יקר להזמין ספארי בטנזניה עם מפעיל טיולים אמריקאי או בריטי, אתה תשלם יותר עבור מדריך טיולים טנזני איכותי. ספארי בטנזניה עשוי לעלות לך כמו מלון 4 או חמישה כוכבים בניו יורק. עם זאת, אתה צריך לשקול את העלות של שכירת מדריך טנזניה לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך.