איך לבחור את ספק ציוד המסעדה הנכון

ציוד למסעדות

החלק החשוב ביותר בניהול מסעדה יעילה הוא הציוד. ישנן אפשרויות רבות לציוד שניתן להשתמש בסוגים שונים של מסעדות. אתה תצטרך סוגים שונים של ציוד מטבח תלוי בסוג ובסגנון של הממסד. מערבל ייעודי הוא ציוד חיוני למאפיות ובתי קפה. מערבלי רצפה נועדו לתערובת בקנה מידה גדול יותר, אבל מערבלי ידיים ומערבלי קונטרטופ יכולים גם להיות שימושיים. חתך משמש לחיתוך פרוסות מזון, אך הוא אינו נחוץ לכל סוגי המוסדות.

בהתאם לסוג ולמספר הלקוחות, ליצרן ציוד המסעדה יש גישה שונה. כאשר בוחרים יצרן, יועצים ישקלו מספר גורמים. יש לשקול אילוצים תקציביים בעת קבלת המלצות. קניית מנוע פרארי עבור מסגרת טויוטה לא הגיוני. מסעדה עם ציוד מודרני, יעיל וחלקלק תהיה להיט עם לקוחותיה. זה יאפשר לך להגיש בקשה למימון.

גודל העסק שלך יקבע את היצרן של ציוד המסעדה שלך. ייתכן שתצטרך לרכוש פריטים רבים. לדוגמה, אם המטרה שלך היא לפתוח מוסד אוכל מהיר, תצטרך לרכוש מערבל מסחרי איכותי כמו גם טיגון. שלושת החלקים האלה יעניקו לך יתרון על המתחרים שלך. שלושת הציוד הזה יהפוך את המסעדה שלך להצלחה. אם אתם מתכננים לפתוח מסעדה מהירה, כדאי לשקול לשכור ציוד עד שתהיו מוכנים לקנות את מכשיר המטבח הראשון שלכם.

אחד החלקים החשובים ביותר של ציוד המטבח הוא דלפק ההכנה. כאן הצוות מכין ומעבד מזון. דלפקי פלדת אל חלד עובדים טוב למטרה זו, כפי שקל לנקות אותם. יתרה מזו, קל לנקות ולתחזק לוחות חיתוך מפלסטיק. משטחים אלה אינם קולטים חיידקים ואינם נוטים לחיידקים. וכשמדובר בציוד למסעדה, הבחירה ברורה. פלדת אל-חלד היא הבחירה הטובה ביותר עבור כל חולצת נגד עשויה מפלדת אל-חלד.

כאשר אתה בוחר את ציוד המסעדה המתאים לעסק, חשוב שתשקול את הגורמים הבאים. ‏ הציוד שבחרת אמור להתאים לסגנון המסעדה שלך. לפני שתעשה את ההחלטה הסופית שלך, תשקול את התקציב והצרכים של הצוות שלך. השוואת תכונות תעזור לך לקבוע איזה מודל הכי טוב לצוות שלך. זה יעזור לך לחסוך כסף ולהפוך את התהליך ליעיל יותר. הנה כמה עצות כדי להפוך את תהליך הבחירה לישיר יותר:

דלפק הכנה יכול להיות חתיכה חיונית בציוד של כל מסעדה. כאן הצוות מכין ומעבד מזון. דלפקי פלדת אל חלד הם האפשרות הטובה ביותר עבור זה כפי שהם קלים לניקוי וחיטוי. לוחות חיתוך מפלסטיק הם גם אפשרויות טובות כפי שהם קל לתחזק ולא לקלוט חיידקים. אלו רק דוגמאות בודדות לסוגים הרבים הזמינים בציוד המסעדה. הציוד הטוב ביותר הוא זה שעונה על הצרכים והתקציב שלך.

הציוד הנכון חיוני לכל מסעדה. המטבח שלך חייב להיות גם פונקציונלי וגם אופנתי. חשוב לקבוע את התקציב למסעדה שלך. כאשר אתה מתחיל המסעדה החדשה שלך, לזכור לבחור את הציוד הנכון עבור החלל והתפריט. אם אתה לא בטוח מה אתה צריך, להתייעץ עם היועץ שלך. הם ימליצו על האפשרויות הטובות ביותר. אתה אפילו יכול לשכור איש מקצוע לעזרה עם הרכישה.

מה חשוב לזכור כאשר בוחרים ציוד למסעדות?

אתה רוצה לבחור את הדגם והמותג המתאימים לציוד המסעדה שלך. חשוב לבחור יצרן שעומד מאחורי המוצר שלהם. זה חיוני לביטחונם של האורחים שלך. אל תקמץ באיכות הציוד שלך. אם אתה נמצא בשוק לקנות מטבח, לוודא שאתה שוכר טכנאי מוסמך. המטבח שלך יודה לך בטווח הארוך. אתה לא יודע אם המסעדה החדשה שלך תשרוד אם אתה לא סומך על מישהו מוסמך.

גודל המוסד שלך יכתיב את סוג הציוד שתבחר. תצטרך להחליט את גודל המטבח שלך. תוכל לנהל את האוכל שלך בקלות רבה יותר אם יש לך את הציוד הנכון. מקום גדול ומטבח קטן חיוניים למסעדה קטנה. היועץ שלך צריך להיות מסוגל לעשות המלצות בהתבסס על צרכי הצוות שלך ואלה של הלקוחות שלך. הם אמורים לסייע לך בבחירת הציוד המתאים ובעיצובו.

למידע נוסף על ציוד למסעדות, לחצו כאן: https://www.lubinco.co.il/