מה היתרונות בשתיית תה שחור? ‏

תה שחור הוא אחד הסוגים הפופולריים ביותר של תה. בשפות אסייתיות רבות הוא ידוע גם בשם תה אדום. העלים מחומצנים יותר מסוגי תה אחרים ויש להם טעם חזק יותר. כמו כל התה, הוא עשוי מצמח Camellia sinensis. עם זאת, ישנם כמה הבדלים בין שני זנים אלה. הנה היתרונות והשימושים של כל סוג.

נוגדי חמצון – תה שחור עשיר בנוגדי חמצון המגנים על גופך מפני ההשפעות המזיקות של רדיקלים חופשיים. תרכובות אלו יכולות גם לשפר את בריאותך ולמנוע מחלות כרוניות. נוגדי החמצון השופעים ביותר בתה שחור הם קטצ "ינים, האפלווינים והארוביגינים. כתועלת נוספת, בירה שחורה יכולה לשפר את רמת הסוכר בדם, החיונית לסגנון חיים בריא. יש יתרונות בריאותיים רבים לשתיית תה שחור מדי יום.

יש לו יתרונות בריאותיים רבים. ניתן למצוא אותו בכל רחבי העולם ונהנה מכל מקום ובכל זמן. יש מאות סוגים שונים של תה שחור. חלקם סמומטיים, ממריצים ופרחוניים. אתה בטוח למצוא את המגוון הנכון בשבילך, לא משנה איזה מגוון תבחר. את היתרונות הללו ניתן להשלים רק בדרכים השונות שבהן ניתן להכין אותם. התה הזה גורם לך להרגיש יותר עירני ואנרגטי.

האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן גילתה שלתה שחור יש תכונות אנטי-דלקתיות. זה יכול לעזור לך לחיות יותר ולהילחם בתאים סרטניים. זה גם יכול להוריד את רמת הסוכר בדם. תה שחור מכיל קפאין שיכול להוריד את הסיכון להתפתחות מחלות לב או אי ספיקת כליות. בנוסף, הוא יכול להעלות את רמות האנרגיה, אשר חיוני לבריאותנו. היתרונות הבריאותיים של תה שחור הם רבים. זו דרך נהדרת להתחיל את היום שלך והיא תוספת נהדרת לכל דיאטה.

תה שחור יכול גם לעזור למנוע שבצים. לדברי איגוד הלב האמריקאי, אנשים ששותים יותר מ ־ 3 כוסות תה שחור מדי יום סובלים מסכנה נמוכה יותר לחטוף שבץ מאשר מי ששותים פחות משלוש כוסות. יתרה מזו, תה שחור וירוק מכיל כמויות קטנות של תאופילן, שהוא ממריץ שיכול להגביר את קצב הלב. תכונות אלה מועילות מאוד לאנשים שרוצים להשיג את מטרותיהם באמצעות אנרגיה.

צריכת תה רגילה של תה שחור עלולה להוריד את הסיכון לפתח סוגי סרטן מסוימים. היא יכולה לעזור לשמור על מערכת עיכול בריאה על ידי מניעת גדילת חיידקים רעים. קרמים לא חלביים מומלצים עבור אלה עם רגישות ללקטוז. לחלופין, אתה יכול להוסיף חלב לא חלבי כדי לא לשתות תה חלבי. נוגדי החמצון המצויים בתה שחור עשויים לא רק לעזור בעיכול, אלא גם לסייע במניעת דלקת בקיבה.

תה שחור פופולרי יותר מתה ירוק ולבן. זה יכול להיות משקה בריא. יש לו תכונות נוגדות חמצון שיכולות לעזור להילחם בתאים סרטניים. זה גם יכול לעזור למנוע סוכרת. סוכרת מסוג 2 משפיעה על יותר משליש אמריקאים. למעשה, 90% מהאנשים האלה אפילו לא יודעים שהם חולים במחלה. שתיית תה שחור יכולה לעזור לך עם רמת הסוכר בדם. בנוסף, הוא גם יכול להפחית את הסיכון שלך לסרטן מסוים. הפוליפנולים הנמצאים בתה הזה יכולים להאט את גידול התאים הסרטניים ולהגן על הדנ "א מפני נזק.

מטא-אנליזה של חמישה מחקרים הוכיחה שתה שחור יכול לעזור להפחית את הסיכון לסוגי סרטן מסוימים. זה גם יכול לעזור למנוע לחץ. מחקרים רבים הראו שלחץ דם גבוה יכול להירגע עם תה שחור. חלק מהאנשים אפילו דיווחו שהם מסוגלים לישון טוב יותר אחרי ששתו תה שחור. תה שחור ידוע בתכונות נוגדות החמצון שלו, שיכולות גם לעזור לשפר את השינה. יתרונותיה דווחו על ידי אנשים רבים ברחבי העולם.

יש יתרונות רבים לשתיית תה שחור. הוא יכול לסייע בירידה במשקל, בבריאות הלב, בעיכול וביתרונות אחרים. מגוון התה נפוץ וניתן למצוא אותו כמעט בכל פינה בעולם. תה שחור הוא אפשרות סבירה שניתן לגשת אליה בקלות וניתן לערבב אותה עם משקאות אחרים כדי להכין את כוס הקפה המושלמת. ישנן אפשרויות רבות כדי להתאים טעמים שונים. המפתח לבחירת התה הנכון הוא למצוא אחד שמתאים להעדפות האישיות שלך והתקציב שלך.

פרטים נוספים: tealoverstlv.com