כיצד להכין בצק עוגיות ללא סוכר?

הצעד הראשון ביצירת עוגיות ללא סוכר הוא לקבוע כמה נוזלים להשתמש. קמח שקדים הוא אפשרות מצוינת, כי הוא סופג את החמאה מבלי להקנות טעם קוקוס. קמח קוקוס יכול לשמש גם במקום קמח שקדים. בעוד לקמח שקדים וקמח קוקוס יש מתכונים דומים, היחס אינו זהה לחלוטין. בסופו של דבר, לעוגיות שלכם יהיה את המרקם והטעם של מתכוני העוגיות המסורתיים, אבל הם יהיו פחות מתוקים.

עוגיות ללא סוכר יהיו פריכות, לעיסה, או פריכות. חלק מהעוגיות האלה ידידותיות לקטו וניתן להכין אותן עם ממתיקים טבעיים. אתה עדיין יכול ליהנות מהטעם והמרקם של העוגיות המקוריות בזמן שאתה מוריד את הסוכר. אם ברצונך לקבל מתכון, הזן את כתובת הדוא "ל שלך למטה. ניתן גם למצוא מתכונים עם מרכיבים כמו קוקוס, פיסטוקים ושוקולד.

ממתיקים טבעיים, כמו דבש וסירופ מייפל, יכולים לשמש להחלפת סוכר. למרות שהמחליפים האלה אולי לא מתוקים כמו סוכר, הם עדיין בריאים. חלקם נחשבים בטוחים על ידי מנהל המזון והתרופות, אבל הם תורמים מעט קלוריות לדיאטה. עוגיות ללא סוכר מיוצרות עם הממתיקים האלה לעתים קרובות רכות ולעיסות יותר מאשר עוגיות מסורתיות. שימוש בתחליף במקום הסוכר המקורי הוא דרך מצוינת להכין פינוק טעים לכל המשפחה.

הביקוש לעוגיות ללא סוכר עולה בכל העולם. חששות גוברים מהשמנת יתר וסוכרת הביאו לעלייה בביקוש לעוגיות ללא סוכר בהודו. עקב חדשנות ואופטימיזציה של הטעם, אוכלוסיית אסיה-פסיפיק אימצה לעצמה עוגיות ללא סוכר. יצרנים יכולים לנצל את השוק הגדל הזה על ידי הצגת עוגיות ללא סוכר במוצרים שלהם. זה לא רק חשוב לצרכנים לקבל את ההחלטה לעבור לעוגיות ללא סוכר, אלא גם לעמוד במטרות הבריאות שלהם.

ברגע שתכין את הבצק, תוכל להשתמש בו כדי להכין את העוגיות. אתה יכול גם להשתמש חותכי עוגיות או לגלגל אותו שטוח כדי לעשות את זה קל יותר לחתוך. או, אתה יכול לאפות את העוגיות באופן מיידי. החלק הכי טוב הוא שהעוגיות האלה דלות פחמימות וחסרות גלוטן! ואם אתם בדיאטה, נסו להכין עוגיות ללא סוכר לעתים קרובות ככל האפשר. אתה לא תצטער על זה!

אם אתה אפיית עוגיות ללא סוכר למסיבה, לשמור אותם בקירור לפחות שעה או לילה. לאחר מכן, להסיר אותם מהמקרר ולאפשר להם להתקרר במשך כ -10 דקות. אז אתה יכול לכפור או לקשט אותם כרצוי. בסופו של דבר, יהיו לך עוגיות טעימות ללא סוכר ללא האשמה! ברגע שאתה יצרת אותם, אתה תהיה מופתע מכמות הטעם שלהם!

מתכון מסורתי לעוגיות ללא סוכר דורש חמאת בוטנים. עם זאת, אתה יכול להשתמש שקדים, קשיו חלק, או חמאת אגוזי סויה שמנת במקום בוטנים. חמאת זרעי חמניות תיתן לעוגיות שלך גוון ירקרק. אתה אפילו יכול לנסות מתכון לעוגיות חמאת בוטנים אם אתה טבעוני! העוגיות יהיו פחות מתוקות ועדיין יהיו טעימות! ואל תשכחו ליהנות מהם עם קפה או חלב לא ממולא!

אם אתם מחפשים מתכונים ללא סוכר, נסו עוגיות לחם בננה. העוגיות הטעימות האלה מכילות רק כמה מרכיבי מזווה. הם טעימים ובריאים, והם נהדרים לבריאות שלך! כדי להכין עוגיות לחם בננה, תצטרך בננות בשלות ומתוקות. עוגיות לימון הן עוד אפשרות ללא סוכר. הם גם מלאים ברמז לימון. הם מתונים ומתוקים וחמוצים והם תענוג גדול למסיבה.

עוד אפשרות פופולרית לעוגיות ללא סוכר היא ממתיק פירות נזיר. התחליף טבעי לחלוטין ומכיל אפס קלוריות. מכיוון שפרי הנזיר הוא ממתיק טבעי, הוא עדיין ישאיר טעם מוכר, מבלי להשאיר טעם לוואי. אם אתה עדיין מחפש עוגיית שוקולד צ 'יפס אותנטית, שקול שוקרין. זה כמו סוכר חום, אבל דל בקלוריות, פחמימות וסוכר. זה גם נותן לעוגיות את הצבע הכהה של עוגיות השוקולד צ 'יפס.

אפשרות נוספת ללא סוכר היא עוגיות חמאת בוטנים. בעוד שרוב עוגיות חמאת הבוטנים מכילות סוכר, חלק מהגרסאות חסרות הפריחה מכילות כמות קטנה. עוגיות חמאת בוטנים עם ממתיק פירות נזיר הם לעיסה ולח. שימוש בתערובת אלולוזה פירות נזיר עושה את הטוב ביותר עוגיות חמאת בוטנים ללא סוכר, אבל אתה יכול גם להשתמש allulose רגיל כדי לקבל את אותן התוצאות. אבל אל תקמץ במלח, מה שמוסיף טעם ומתיקות לעוגיות.

עוגיות שוקולד צ 'יפס הן בין העוגיות הבריאות ביותר שאפשר לאפות. הם אינם מכילים ביצים, מוצרי חלב וטבעונים. ניתן גם לבחור מגוון טעמים, כולל חמאת בוטנים ושוקולד צ 'יפס. אפשר לאחסן את העוגיות האלה במיכל אטום למשך שבוע. אם אתם לא רוצים להכין את העוגיות לפני הזמן, אתם יכולים פשוט לחמם אותן במיקרוגל. ואפשר להכין עוגיות ללא סוכר ללא גלוטן על ידי החלפת קמח שקדים. ניתן גם להחליף קמח ללא גלוטן בקמח שקדים וסוכר קוקוס עבור מרכיבי חמאת הבוטנים.