פתיחת תיק גירושין

תיק גירושין

יש הרבה דברים לזכור כשאתה פותח תיק גירושין. אתה חייב להיות מוכן לספק עדות לבית המשפט. החוקים השולטים בגירושין מציינים גורמים מסוימים שיש לשקול על ־ ידי שופט. אם אינך בטוח מה הם הגורמים הללו, קרא בנושא כדי לברר פרטים נוספים. מאמר זה יעזור לאנשים שמעולם לא התגרשו. נסתכל על כמה דברים חשובים לזכור במאמר הזה.

איך תהליך הגירושין מתקיים?

מהו תהליך הגירושין? היא מתחילה בתלונה על גירושין, המתווה את העילה לגירושין ואיזו הקלה זקוקים בני הזוג. למרות שרוב הגירושים מיושבים מחוץ לבית המשפט, זוגות רבים בוחרים בגישור. תהליך לא רשמי זה עוזר לצדדים לפתור סוגיות בולטות ולעזור להם לנהל משא ומתן. אם ההתנחלות אינה אפשרית, יהיה צורך בהתדיינות משפטית. מדובר בשופט שמקבל החלטה הוגנת ועלול לכלול תצהירים.

העותר הוא בן זוג שמגיש בקשה לגירושין. העותר הוא זה שקיבל את העתירה. אדם זה חייב להגיב בתוך זמן מוגדר, או שהתיק ייחשב כברירת מחדל. המשיב יכול גם לערער על כל טענה בעתירה, כולל אשמה. בית המשפט יכול גם להחליט לבטל את חלוקת הרכוש או את החלטות המזונות. תהליך זה יכול לקחת מספר חודשים.

לאחר הגשת מסמכי גירושין, הצדדים חייבים להגיש טופס גילוי כספי לבית המשפט. מסמך זה מסייע לשופט בחלוקת נכסים וחובות. אחרי שהצדדים יגישו בקשה, עורך הדין לענייני גירושין ינהל משא ומתן על תנאי הגירושים. אם לא ניתן להגיע להסדר, עורך הדין לגירושין יגיש עתירה למשפט. אם תיק הגירושין יגיע למשפט, השופט יחליט אם הגירושין סופיים. אם הגירושין לא התחרו, השופט יחליט אם אביו של הילד זכאי לרכוש. בן הזוג שלא יקבל את הנכס יצטרך לערער.

מה הדבר הכי חשוב לזכור במהלך גירושין?

הדבר הראשון שצריך לזכור בפתיחת תיק גירושין הוא שאתה לא צריך להיות קדוש כדי לנצח. גירושין הם חוויה כואבת ופרידה אוהבת ושלווה עדיפה בהרבה לכל הצדדים המעורבים. זה נכון במיוחד אם יש לך ילדים. חשוב לשמור על יחסים מכובדים עם ילדיך ועם אשתך. אם אפשר, נסה להיות הורה שותף ככל האפשר. זה יהפוך את התהליך לפחות כואב ויותר שליו עבורך כמו גם עבור ילדיך.

אתה צריך לאסוף את כל המידע הפיננסי בנוגע לזוג לפני שאתה פותח בהליך גירושין. אם אחד מבני הזוג שולט בכספים במלואם, גש לחשבונות משותפים. אם לבן הזוג השני יש שליטה פיננסית, איתור מסמכי בעלות על רכוש. תעשה עותקים של כותרות רכב. כמו כן, לאסוף את כל סוגי דוחות החשבון. היכונו לדיון בבית המשפט על ידי איסוף כל הצהרות החשבון הנדרשות. זה יעזור לך לנהל טוב יותר את הכספים שלך.

ילדים מאוד רגישים. לעתים קרובות ילדים רגישים משום שהם אינם מסוגלים להבין את משמעויות הגירושין ועלולים להיפגע מן השפה המרה. גם אם הם לא שם באותו הזמן, ילדים יכולים לספוג מילים פוגעות. ילדים אינם בריאים לאור הזרקורים או מקבלים תפקיד בגירושין. הצעד הראשון בתיק גירושין הוא לרשום רכוש אישי. אתה צריך לתעד את הערך של כל פריט וכל ניירת רלוונטית.

איך מתחילים תיק גירושין?

אם אתה חושב להגיש בקשה לגירושין, אולי אתה תוהה איך אתה צריך ללכת על זה. ראשית, אתה צריך לקבל את כל הניירת יחד. מסמכים אלה ידועים כ ”מסמכי גירושין”. ברגע שכל הניירת תושלם, תוכל להתחיל להגיש את מסמכי הגירושין. אולי תבחר להגיש את מסמכי הגירושין באופן אישי, בדואר או אלקטרוני. אם תשלח אותם בדואר, תצטרך לשלוח אותם למישהו אחר. תצטרך לחכות עד הצעד הבא.

ברגע שתגיש בקשה לגירושין בניו יורק, תצטרך להשלים ניירת רבה. אתה תצטרך להוכיח תושבותך, כמו גם להוכיח בן הזוג שלך התעלל בך. עליך גם להכין כל מסמך פיננסי שתצטרך לגירושין. עליך להוכיח שאשתך עברה התעללות פיזית או רגשית. אם בן הזוג שלך מסרב להגיב, אתה יכול להגיש בקשה לגירושין בניו יורק בלבד.

במקרים של גירושין עם דעות שונות, שני הצדדים חייבים להסכים לתנאים מסוימים של הפרידה. במקרים כאלה, בתי המשפט יכולים לקבוע ועידת הסדר שבה בני הזוג נפגשים עם עורכי דינם. בית הדין לגירושין יכול גם לקבוע מועד לגישור, שבו הזוג פוגש צד שלישי ניטרלי. אף שהגישור יקר וגוזל יותר זמן, זו הבחירה הטובה ביותר. בנוסף לעלויות ולחיסכון בזמן, גישור חוסך לא אחת כסף לשני הצדדים וטראומה רגשית.