מוצרי אפייה פופולריים ‏

שומנים ושמנים הם חומרים נוזליים שניתן להשיג מבעלי חיים וצמחים שונים. הם נפוצים במוצרי אפייה. יש להם מגוון של פונקציות, כולל לכידת אוויר במהלך הקרימה והאוויר של העוגה. הם גם עוזרים בשכבות המאפה ומונעים קימורים. שומנים גם מספקים ערך תזונתי וטעם מסוים. מאמר זה ידון בסוגים השונים של שומנים ושמנים המשמשים לאפייה. ‏ הוא גם מסביר כיצד השומנים השונים שונים זה מזה בעקביות ובהרכב.

בשנת 2017, לחם היה אחת מקטגוריות מוצרי האפייה החדשות ביותר. לחמים/לחמניות, קאפקייקס, ונוטלה בריוש הוצגו כולם, כמו זנים מלוחים. גם מוצרי מאפיות במהדורה מוגבלת הופכים לפופולריים יותר ויותר, ומאפיות קמעונאיות מצאו דרכים חדשות להעסיק את הצרכנים באמצעות מדיה חברתית ושיווק.

יתר על כן, השכיחות העולמית של סוכרת נמצאת במגמת עלייה, כאשר 422 מיליון איש סובלים מהמצב. זה גבוה יותר במדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית. לעלייה בסוכרת תהיה השפעה עמוקה על הביקוש לאפייה, משום שאנשים הסובלים מסוכרת נוטים להרגלי אכילה לא ־ בריאים. לפיכך, ירידה בסוכרת עלולה להשפיע על גידול מרכיבי האפייה. לכן, על הצרכנים להיות מוכנים לגל הגדול הבא במוצרי האפייה.

דבש ממשיך לשחק תפקידים מרובים בתעשיית האפייה. למשל, הוא מאט את תהליך הייבוש של מוצרי המאפייה ומספק קרום בראונינג אחיד יותר. בנוסף לכך, לדבש יש חומציות גבוהה, המעכבת את צמיחת העובש ומרחיבה את חיי המדף. דבש הוא בחירה מצוינת למוצרי מאפייה כפי שהוא מתוק באופן טבעי. אז נסו להוסיף דבש למוצרי המאפייה שלכם כדי ליהנות מהיתרונות של המרכיב הנפלא הזה. כל מוצרי האפייה טובים יותר כשהם מכילים דבש.

מלבד קמח, מרכיב נוסף בתעשיית האפייה הוא חלב. רוב המוצרים האפויים מכילים סוג מסוים של חלב, התורם למרקם ולטעם. החלב מעניק למוצרים אפויים את מבנה הפירורים הרך שלהם ומוסיף לחות למרכיבים. בנוסף, לעוגות חלב יש חיי מדף ארוכים יותר. לכן חשוב לטפל נכון במוצרי חלב כדי להאריך את חיי המדף. על פי רוב, מוצרים אלה הם הטובים ביותר כאשר משתמשים טרי. אם אתה אופה מתכון ללא גלוטן, אתה יכול להשתמש בקמח סויה כדי להחליף ביצים.

שימוש בסודה לשתייה באפייה ישנה את הטעם ואת המראה של המאפים. מרכיב פופולרי נוסף הוא שוקולד. ניתן למצוא אותו בצורת צ'יפס, שוקולד בר ואבקת קקאו לא ממולאת. אפשר גם להשתמש בפירות ואגוזים מיובשים לתזונה נוספת. אגוזים גם ישפרו את חיי המדף של מוצרי האפייה שלך. חמאת שקדים מעולה לפאי ועוגיות. יתרה מזו, צבעי מאכל יוסיפו מעט צבע למאפים שלך.

הסוכר הוא מרכיב חשוב באפייה ומשתמשים בו בצורות רבות. הוא משמש כמזון לשמרים ועוזר בייצוב חובטים. הסוכר גם משפר את צבעם וטעמם של מוצרים לאפייה ושומר על לחות. ישנן מספר צורות שונות של סוכר, כגון סוכר מגונדר, סוכר קסטור, סוכר מצופה וסירופ אגבה. ישנם גם סוכרים אחרים, כמו סירופ מייפל, דבש ודבשה.

הסוג הנפוץ ביותר של אבקת אפייה הוא סודה לשתייה, העשויה מנתרן ביקרבונט. הביקרבונט באבקת האפייה מייצר בועות, המתרחבות כשאופים אותן בתנור. נתרן ביקרבונט הוא הצורה העיקרית של אבקת אפייה, ויש להשתמש בו כאשר קיימים מרכיבים חומציים. סודה לשתייה היא משאיר כימי יבש, ויש להשתמש בה עם מרכיבים חומציים אחרים כדי להשיג את המרקם והצבע הנכונים. אתה לא רוצה שהעוגה תהיה סבון, אז קצת הולך דרך ארוכה באפייה.

מצעי עוגיות הם עוד מרכיב חשוב באפייה. אלה בדרך כלל משמשים לעוגיות, אבל הם יכולים לשמש גם למאכלים אחרים. אם אתה לא אופה מקצועי, אתה יכול בקלות למצוא אחד לדולר בעץ הדולר. בדרך כלל, ככל שאיכות מצעי העוגיות גבוהה יותר, כך איכות המאפים טובה יותר. מוצרי אפייה הם חיוניים, לכן יש להשקיע בהם. אבל אל תקנה מוצרי אפייה יקרים יותר ממה שאתה באמת צריך!