איזה חומרי גלם עבור אפייה אתם צריכים?

מוצרי אפייה

מרכיבי האפייה עשויים מחומרי גלם רבים ומגוונים. חלב, למשל, מכיל את השומן הנקרא גלוטן, מה שנותן לבצק את העלייה וההגרוסקופיה שלו. מים גם מסייעים בהעברת חום והתאדות בקירור. מלח ושמרים הם מרכיבים חיוניים באפייה. הם מספקים טעם ומבנה פירור נחמד למאפים. שמרים הם אורגניזם חי. הוא נותן לבצק את טעמו ומגדיל את כמות הגלוטן בזמן התסיסה. ביצים הן חומרי הגלם הרב תכליתיים ביותר. הם יכולים לשמש למטרות רבות בגלל הרב-תכליתיות שלהם.

האפייה דורשת שימוש בקמח חיטה, סוכר, ביצים וגי כמרכיבים הבסיסיים. אתה יכול גם לרכוש חמאה ומרגרינה מהשוק הסיטונאי המקומי שלך. מאפיות בקנה מידה גדול יכולות גם להקים משגשג משלהן כדי ליצור מגוון סוגים שונים של בצק. מאפייה קטנה המבוססת בבית עשויה לרכוש את חומרי הגלם העיקריים ישירות מיצרן. עסק בקנה מידה גדול אולי ירצה לקנות את המרכיבים האלה מיצרן.

גי, סוכר, ביצים וגי הם המרכיבים העיקריים באפייה. מרכיבים אחרים זמינים בסיטונאות המקומית שלך. איכות המרכיבים הללו ממלאת תפקיד מכריע בתוצר הסופי. לפיכך, חשוב למצוא מקור מהימן. איכות חומרי הגלם תקבע את הטעם והמרקם של המוצרים. זה יגדיל את הרווחיות של החברה שלך. המרכיבים האלה הם לרוב זולים, אז אתה יכול אפילו לשים אותם בחברה קיימת אם אין לך פרח.

עם המרכיבים אפשר להכין כל מה שתרצו:

לאפיית לחם, עוגות וכו ', המרכיבים הבסיסיים הם קמח חיטה וסוכר. מרכיבים אחרים עשויים להיות זמינים באזור בכמויות קטנות. ניתן לרכוש את המרכיבים האלה מסיטונאי מקומי עבור עסק בקנה מידה קטן. עסק בקנה מידה גדול יכול להקים טחנת קמח משלו. אתה יכול גם לקבל את המרכיבים העיקריים הדרושים למאפייה בכמות גבוהה ישירות דרך יצרן. עבור עסקים בקנה מידה גדול יותר, טחנת הקמח היא אפשרות אידיאלית.

גי, סוכר וקמח חיטה הם שלושת המרכיבים העיקריים במאפייה. מרכיבים אלה בדרך כלל נקנים בכמויות גדולות בסיטונאות מקומית. מוצרים אלה נרכשים בדרך כלל ישירות מהיצרן במחיר מופחת. אפיית חומרי גלם יכולה להשתנות מאוד בייצור. עם זאת, ניתן לקנות את המרכיבים העיקריים באינטרנט. אתה צריך לרכוש את המאפים שלך מחברה מכובדת אם אתה מתכוון למכור אותם באינטרנט.

המרכיבים לאפייה מכילים מרכיבים רבים אחרים, כולל קמח. לדוגמה, קישוט הסוכר פשוט מגונדר בצבעים שונים. סירופ אגבה הוא מרכיב נפוץ נוסף. זו אלטרנטיבה לשולחן נתרן. חלק מהאופים מעדיפים להשתמש במלח שולחן ללא יוד לאפייה שלהם, מאחר שהם תופסים טעם לא נעים במאפים פשוטים. חשוב שכל מרכיב יכלל במתכון.

גי הוא חומר הגלם הנפוץ ביותר באפייה. הם זמינים בקלות במגוון כמויות והם חיוניים לכל סוגי האפייה. לא משנה בכמה מרכיבים תשתמש. עם זאת, זה יכול להשפיע על איכות המוצר הסופי. חיוני לקבוע את הסכום הנכון עבור כל מרכיב. המוצר המוגמר יהיה באיכות גבוהה יותר אם הוא מכיל את הכמות הנכונה של כל המרכיבים. על קצה המזלג, קמח הוא חומר הגלם העיקרי.

ביצים ממאפייה מסחרית צריך לשמור במקרר עד צורך. המרכיב הבא הוא סוכר. זה לא צריך להישמר קר ויש לאחסן אותו בטמפרטורת החדר. יש לשמור אותו בטמפרטורת החדר ובמקרר לביצים האיכותיות ביותר. אתה צריך להשתמש רק בצרור קטן של ביצים. יש לרכוש קבוצה גדולה יותר בסיטונאות מקומית. חומרי הגלם האלה יכולים להיות די יקרים. חומרי גלם אלה יכולים להיות יקרים אך שווים את זה אם יש צורך לחסוך כסף או להפחית את ייצור היתר.

כל המרכיבים העיקריים חשובים, אבל החשובים ביותר הם קמח חיטה, ביצים וסוכר. חלק מהמרכיבים, כמו קינמון הם אופציונליים ויש לרכוש אותם רק בכמויות קטנות. עדיף למאפייה בגודל בינוני לרכוש את כל המרכיבים העיקריים ישירות מהיצרן שלהם. אם אתה רוצה ללכת בגדול, אתה יכול גם לבנות טחנת קמח משלך. הם זולים יותר ונוחים יותר מאשר לקנות אותם מחנות קמעונאית.

לפרטים נוספים על חומרי גלם לאפייה, הקליקו: https://www.story-cake.com/