כיצד להכין קצפת צמחונית

גלידן

קרם קוקוס הוא הקצפת הצמחונית הטובה ביותר כי יש לו פחות מים. יש הרבה אפשרויות, אבל יש כמה שהם טובים יותר מקרם קוקוס. אפשר להשתמש גם בחלב קוקוס. אתה יכול גם לנסות את קרם קוקוס מותג סבוי אם אתה בארה "ב. אפשר גם להוסיף אבקת סוכר כדי להפוך את השמנת למתוקה יותר, כפי שהיא מתמוססת בקלות. אתה יכול אפילו להוסיף קורטוב של תמצית וניל. צמחונים אולי לא רוצים להשתמש במוצרי חלב, אבל עדיין יש אפשרויות.

למרבה המזל, יש הרבה מחלבות ללא חלב, כולל קצפת. אקווה-פאבה (Aquafaba) היא חלופה גדולה לקצפת צמחונית. אפשר לנצח אותו במיקסר או במיקסר ידיים כדי להשיג את אותו המרקם כמו קצפת רגילה. חלב קוקוס יכול לשמש להכנת ציפוי עבה יותר. עם זאת, קשה להשיג את אותו המרקם.

אפשרות נוספת היא להשתמש בתרסיס קצפת ללא חלב. את המוצר הזה אפשר לקנות בסטארבקס, אבל הוא לא ממש טרי. הוא מכיל שמן גרעין דקלים. אתה צריך לקרוא את רשימת המרכיבים בקפידה. זו לא הקצפת הכי צמחונית, אבל היא מספקת את העקביות שאתה רוצה. זה לא הקצפת הטיפוסית שלך.

קצפת צמחונית הכי טעימה כשהיא טרייה, שלא כמו קצפת על בסיס חלב. מרקם קרמי זה מקל על השימוש. קצפת זו יש עקביות קלה, אוורירית כי לא יהיה סמיך מדי כאשר אתה מוכן לאכול אותו. המתכון מניב 1 כוס קצפת. בשביל יותר נוחות, אתה יכול להקפיא אותו עד שאתה צריך להשתמש בו. הוא ישאר במקרר עד שבוע.

יש יתרונות רבים לשימוש בקצפת צמחונית. זה טעים כמו שהוא, אבל אתה יכול גם כריך זה בין שתי עוגיות. אתה יכול גם להשתמש בו כציפוי לקינוח האהוב עליך. הוא זמין רק במספר קטן של מקומות סטארבקס. עם זאת, זה רעיון חכם לקנות כמויות גדולות של מוצרים אלה. קל למצוא אותם באזור שלך. ודא שהאוכל בריא ככל האפשר אם אתה אוהב להתנסות במזון.

הקצפת הצמחונית של הסוחר ג'ו היא בחירה מצוינת לכל אירוע. זה קל להכנה ושומר טוב, כך ששווה לקבל כמה תוספות. קרמי וויפדרס צמחוניים אלה הם תוספת נהדרת לכל קינוח מבוסס פירות. ניתן להשתמש בהם גם על גלידה צמחונית או כטבילה לתותים. הם נהדרים לקפה קר צמחוני. הם יכולים גם להיות קפואים עבור תוספות צמחוניות מוקצפות טעימות.

איך יודעים אם הקצפת הצמחונית מוכנה?

הדרך הטובה ביותר להכין קצפת צמחונית היא לעקוב אחר הוראות היצרן. ניתן לרכוש את המוצר הזה במקומות מסוימים בסטארבקס. אתה יכול גם להכין חולצה משלך שמבוססת על מוצרי חלב. למרות שזה יהיה יקר יותר, תוכל ליהנות מקרם קרח צמחוני על העוגה או בקפה. שלגפיקס ושלגקרם הן שתי אפשרויות אחרות שאינן ללא חלב.

קצפת צמחונית יכולה לשמש גם כתוספת לגלידה או כמטבל לתותים. אתה יכול גם להגיש אותו בקפה או בקינוח האהוב עליך. אפשר להכין אותו מראש ולהקפיא אותו. זה יכול להיות מוגש בכל עת. זה יכול להיות מאוחסן במקרר עד שבוע אחד. אתה יכול ליהנות הקצפת הצמחונית שלך במשך שנים רבות לאחר שעשית את זה.

קצפת צמחונית אפשרית ללא מוצרי חלב. הבעיה היא שרוב האמבטיות עם קצפת מכילות מוצרי חלב. אתה יכול להכין את הליקר הצמחוני שלך על ידי הימנעות מחלבה. ואז תוכל להכין לעצמך ליקר צמחוני ולהוסיף קרם לעוגה. הקינוח הצמחוני הזה מושלם. המתכון הזה יעשה את הקצפת אפילו יותר טעימה ובריאה.

לפרטים נוספים על קצפת צמחונית, לחצו כאן: https://www.betbetcake.com/%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C%D7%A0%D7%95/%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%93%D7%9F-1